    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kk w Citi
    Date: Sun, 23 Oct 2005 19:33:09 +0200

    W artykule news:UtP6f.2500$Sx4.359@newsfe3-gui.ntli.net,
    niejaki(a): Piotrek z adresu <p...@b...pl> napisał(a):
    > Jest jeden minus i to duzy. Jak zginie Ci karta to bedziesz w placy
    > wiecej anizeli z mniejszym limitem.
    > Wiem cos o tym bo koledze ukradli Silvera i maja zlodzieje zposob.
    > Robia tranzakcje np od 20 tys w dol co tysiac - co przejdzie to ich :)
    >
    > Powodzenia w splacaniu takiego zadluzenia.
    > ps.: Ja zrobilem limit najmniejszy bo wychodze z zalozenia ze od
    > kredytow sa banki a nie Karty Kredytowe ;)

    tia - kieszonkowe na karcie trzymać to chyba nierozsądnie :)))
    jak zaczniesz mieć "normalne" dochody to docenisz kartę

    BTW. z mocy prawa nie odpowiadasz powyżej 150 EUR, a poza tym citi ma
    ubezpieczenie - 48 godzin przed zgłoszeniem utraty karty odpowiadasz tylko
    do wysokości 100 zł

    więc nie za bardzo rozumiem co można stracić nawet mając limit 100 000 ....

    a z tym próbowaniem "ile przejdzie" to trochę sobie źle wymyśliłeś - w
    przypadku kilkukrotnej odmowy realizacji transakcji w centrum monitoringu
    pojawia się komunikat o nieprawidłowym użyciu i bank dzwoni, aby upewnić
    się, że nadal masz kartę przy sobie (tak zadziały dotychczas w moim
    przypadku dwa banki - do odszukania w archiwum)

    i jeszcze tak na marginesie - słownik podpowiada: "transakcje"

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)