eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBankuRe: klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c7sshg$2td$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Date: Thu, 13 May 2004 01:15:25 +0200
    Lines: 26
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1084403553 62.121.95.45 (13 May 2004 01:12:33 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:298197
    [ ukryj nagłówki ]

    PiotR <p...@p...com> wrote:
    > zjawisko zawsze jest takie same. Dochodze zatem do wniosku ze albo
    > konsultantom mBanku
    > placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a
    > potem po chwili
    > sie rozlaczaja

    W dużych, nowoczesnych cc połączenia wychodzące wykonuje automat. Automat
    dzwoni, klient się zgłasza, konsultant kończy rozmowę. To bardzo
    prawdopodobne.

    > albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    Też bym się nie zdziwił ;)

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Nie miałem tam nigdy konta. Miałem w Multibanku i starczy - nigdy więcej.


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1