  • Data: 2004-10-11 15:39:54
    Temat: Re: kolejki-dajcie sobie spokój
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    Markus wrote:
    > Wszyscy tu narzekaj? i nabijaj? si? z kolekowiczów, ?e niby to artefakty
    > komuny itp...
    > Ja uwa?am wr?cz przeciwnie , to dobrze ?e ludzie potrafi? si? zorganizowaae i
    > kulturalnie zachowywaae.

    swego czasu wystawalem po 6-8 godzin za miesem
    i wedlinami ukrywajac kartki dla calej rodziny
    gleboko w kieszeni. bylem maly, wiec stawiano
    mnie jako znacznik poczatku kolejki. pozniej
    musialem szybko uciekac, kiedy okazalo sie, ze
    po wylozeniu kartek na lade kosilem wiekszoc
    parowek i 1 z dwoch schabow. miasto bylo wtedy
    zamkniete a na rogatkach staly partole, ktore
    zabieraly przemycana ze wsi rabanke i bimber.

    taki sposob sprzedazy akcji jest upokarzaniem
    ludzi.

    > To ?e komitety powstawa?y za komuny wcale nie znaczy ?e by?y takie z?e , to
    > ustrój i brak towarów by? z?y.

    jasne, to byl swietny system, wielu nawet
    probowalo go ulepszac... i ciagle za tym
    tesknia.

    jacek