    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kolejny pomysl na oszustwa
    Date: Wed, 18 Apr 2012 17:18:33 +0200

    "Piotr Gałka" 4f8e945b$...@n...home.net.pl

    komputerami.

    > Jak wprowadzali VAT to było założenie, że firmy o obrotach poniżej..... nie są
    Vatowcami.

    -- nie muszą, ale mogą; ja przez chwile byłem, nadali mi NIP
    i zrezygnowałem (szybki byłem!!!)

    później nie można było zrezygnować z tej przynależności,
    ale na samym początku można było w tę i nazad ;)

    żyłem z zgodzie z urzędnikami, moja sprawa było dogłębnie rozpatrywana przez US

    > Była tylko taka furtka, że jak ktoś raz (przez pomyłkę) wystawi fakturę Vat to od
    tej pory już musi być Vatowcem.

    Jak mógł przez pomyłkę, skoro przejście na VAT było pracochłonne?
    Łatwiej było od nowa założyć działalność niż przejść na VAT.

    > No i aby przejść z obrotowego do vat trzeba się było pomylić ;-)

    Można było przejść z zerowym obrotem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'