  • Data: 2009-11-06 21:39:55
    Temat: Re: kolejny zwolennik ZUS
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    news:hd25e2$5n9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message

    > ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości, pewnie juz coś takiego sie
    > zdarzyło (Ofe dzialaja juz 10 lat).
    > Zna ktos taki przypadek ?
    >
    > george

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,527656
    7,Sad_Najwyzszy_oddalil_kasacje_w_sprawie_OFE.html

    "W praktyce będzie dochodzić do sytuacji, kiedy pewne osoby będą żyły dłużej
    niż środki zgromadzone na ich kontach, przewidywane na określoną długość
    życia; w takim przypadku oczywiście ich świadczenia będą musiały być
    finansowane ze składek innych osób. W tej sytuacji należy uznać, że ta
    składka nie jest prywatną własnością ubezpieczonego" - powiedziała sędzia
    Wrębiakowska- Marzec