    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: komornik
    Date: Thu, 17 Feb 2011 15:30:53 +0100

    Uzytkownik "greg" <g...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:b0bb5fa0-5c3d-4b89-9945-2bde8e4cf94b@z20g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > witam mam komornika na pesji z powodu zaleglych alimetow zabiera mi
    > 60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    > moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z
    > konta reszte pesji?

    Zamiast dzieci robic, to trzeba bylo slownik ortograficzny studiowac.

    A wracajac do tematu, to niby nie moze, ale to ty bedziesz latal po
    sadach i udawadnial, ze nie jestes wielbladem.
    Najprosciej brac wyplate w gotówce, albo pogadac z komornikiem, przy czym ta
    druga opcja jest zalezna od tego na jakiego komornika sie trafi.

    Stan prawny wyglada tak, ze komornik ma prawo zajac konto (przy czym sa
    jeszcze kwoty wolne od zajecia).

    Podsumowujac - co miesiac kopac sie z koniem (tzn. komornikiem i bankiem)
    aby odzyskac reszte swojej pensji to malo przyjemna zabawa, wiec pozostaje
    pogadac z komornikiem aby cofnal zajecie konta, bo Ci wyplata tam wplywa juz
    po zajeciu, a jak komornik bedzie nienormalny, to pozostaje brac wyplate w
    gotówce, a jesli ta opcja odpada, to sadownie zmusic komornika do
    odblokowania konta.