  • Data: 2016-03-04 14:14:40
    Temat: Re: komornik - zajęcie na rachunku bankowym
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-04 o 14:08, janek z pola pisze:
    > Witam,
    >
    > jakie macie doświadczenia z zajęciami na rachunku bankowym? Przepisy mówią,
    > że wolna od zajęcia na rachunku bankowym jest kwota odpowiadająca trzem
    > średnim wynagrodzeniom w gospodarce - czyli około 11.000 PLN.

    [...]

    > Możemy założyć, że posiadacz rachunku jakimś cudem nie jest świadomy tego,
    > że komornik realizuje egzekucję na jego majątku - z różnych powodów mogło
    > się okazać, że komornikowi nie udało się powiadomić samego zainteresowanego,
    > że prowadzi egzekucję.

    dawno temu (wtedy jeszcze) WBK zablokował mi wszystkie zlecenia stałe i
    kanały elektroniczne, zdefiniowane przelewy po prostu sie nie wykonywały
    beż zadnego sensownego komunikatu poza "nie da się". panienka na
    infolinii nie umiała wyjaśnić, dopiero jakiś magik od spraw technicznych
    odkrył, że jest zajęcie. ale może teraz już się nauczyli :D papier o
    zajęciu przyszedł po dwóch tygodniach.

    a.