  • Data: 2005-01-14 11:02:49
    Temat: Re: komputerowy sklep online w USA
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    chrabcio napisał(a):

    > udalo im sie wlamac do systemu banku? czy do sklepu w ktorym placiles?

    Cholera wie skąd numer mają. Na pewno nie jednak z systemu banku - bez
    przesady. :-)
    Kartą dość często płacę w necie. Parę dni temu kupiłem dwa bilety - w
    Wizzair i w Ryanair. Następnego dnia przyszły dwie transakcje ze sklepów
    internetowych w USA. Jedna już zaksięgowana - prawie 90 PLN, a druga
    wisi (blokada jest na 1,01 więc wygląda tylko na "sprawdzającą").

    I trzeba pochwalić inteligo - zadzwonili do mnie, spytali, czy te
    transakcje są moje (dokładnie pokazali które są obarczone ryzykiem).
    Pozwolili sprawdzić przez chwilę, parę minut później znowu telefon z
    pytaniem co zadecydowałem i czy zastrzegłem kartę. :-)

    Bliskośc transakcji zakupu biletów sugeruje, że to może mieć związek.
    Fakt - byłem u kumpla i u niego wpisywałem numer do formatki na stronę.
    Może miał jakiegoś syfa w kompie, cholera wie... W każdym razie sam
    kumpel jest poza podejrzeniem. :-)

    > jak sie sprawa zakonczyla?

    Czekam na rozliczenie drugiej transakcji albo wyexpire'owanie tejże
    blokady i składam reklamację telefonicznie plus na formularzach VISA. :-)