    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: koniec mtransferu z KK
    Date: Tue, 29 Nov 2011 22:15:59 +0100

    michalp <m...@g...com> writes:

> [...]

    [..proszę wycinać sygnaturki...]

    > Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
    > osobistą dali xD. w mBanku na 100% się nie da ;)

    A właściwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
    r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też), więc widać, że nie działa,
    a w Multi? Bo doszedłem już do pola z wpisywaniem hasła SMS i na tym
    stanąłem (nie chce mi sie tracić 5 PLN). NIe da się wybrać r-ku karty w
    Multi czy dopiero po wpisaniu SMS-a dostaje się komunikat?
    KJ