  • Data: 2009-06-19 11:12:10
    Temat: Re: konta walutowe w mBanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Tasarz"
    news:763b97ab-71a3-4aef-bbc2-d788477e1af1@f16g2000vb
    f.googlegroups.com

    > Witam

    Cześć :)

    > mam kilka pytań dt. kont walutowych w mBanku, jak to wyglada w
    > praktyce:

    IMHO mizernie - przynajmniej pod względem funkcjonalności.

    > - jak zrobię przelew w złotówkach na takie konto, to są one
    > automatycznie przeliczane po obecnym kursie sprzedaży
    > z http://www.mbank.pl/przewodnik/kurs_walut/ ? i w drugą stronę
    > podobnie, tylko po kursie kupna ?

    Nie wiem jak teraz to wygląda (nie posiadam już rachunku walutowego) ale
    kiedyś to była loteria. Tj. zlecałeś przelew w którym np. euro stało po 4
    zł. A po jego realizacji euro przeliczyli poniżej 4 zł... :(

    > - są jakieś możliwości wypłaty z takiego konta w walucie konta
    > bezpośrednio z mBanku ? (ew. jak radzicie sobie z wypłatą środków ?)

    Nie masz takiej możliwości, w końcu mBank nie posiada prawdziwych oddziałów.
    A jak sobie radzimy z wypłatą środków? Jeżeli wiesz, że będziesz potrzebował
    obcej waluty w postaci materialnej a nie elektronicznej to konta walutowe w
    mBanku z góry są skazane na porażkę. Jeżeli zamierzasz robić za ich
    pośrenictwem przelewy walutowe to jest OK.

    Jeżeli mogę coś doradzić to proponował bym założenie konta walutowego w BZ
    WBK. Przynajmniej nie będziesz miał problemów z wypłatą kasy z konta jeżeli
    przyjdzie taka potrzeba (idziesz do oddziału i odbierasz euro czy funty -
    zależenie w jakiej walucie będzie gromadził środki).

    > Pozdrawiam

    Również :)

    > Mariusz

    Valdi :)