  • Data: 2008-10-01 09:14:44
    Temat: Re: konto dla małżeństwa - które?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "note11"
    > - wygodna obsługa przez internet, wygodna autoryzacja (lubię karty
    > zdrapki bo wsadzam do portfela i wszędzie mam, nie cierpię tych
    > drukowanych kartek z hasłami)

    Zobacz Nordea Spektrum - sam tam mam wspolne konto, tyle że z tokenem
    ale zdrapkę tez mają

    > - dostęp do bankomatów euronetu bez prowizji lub stałą prowizją
    > minimalną

    bedziesz mial bez prowizji do wszystkich bankomatow

    > - niskie koszty - to będzie konto z małą ilością przelewów, oczywiście
    > dwie płaskie karty dla dwojga, głównie płatności w sklepach

    akurat przelewy tam są platne od 0,60 do 0,40 (dla klientow z wieksza
    liczba produktow)

    > - nice to have: powiadamianie smsem o zmianach na rachunku

    mają, tyle ze wplaty po jednym dniu, obciazenia - dosyc szybko,
    ale nie natychmiast jak np bylo zawsze w Inteligo. Za to bez oplat

    > - dla mających konto, łatwy dostęp do innych usług banku - chodzi mi o
    > skojarzone z kontem jakieś pseudokonta do "oszczędzania", dostęp do
    > debetu albo linii kredytowej.

    mają - nawet przez internet lokata w postaci "polisy"
    *** blad ***