eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto dla starszej osobyRe: konto dla starszej osoby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!s19g2000vbm.googl
    egroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto dla starszej osoby
    Date: Wed, 16 Dec 2009 02:25:28 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <1...@s...googlegroups.com>
    References: <hg3ff7$s8g$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260959128 3641 127.0.0.1 (16 Dec 2009 10:25:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 10:25:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s19g2000vbm.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512228
    [ ukryj nagłówki ]


    > Zapraszam do zapoznania się z ofertą Banku
    Pocztowegohttp://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/
    nestor/
    > Od stycznia bank znosi opłatę za prowadzenie dostępnego tylko dla
    > seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
    > internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w
    > placówkach poczty.

    Dziękuję za dobrą wiadomość. Półtora roku temu namówiłem moją mamę na
    przeniesienie konta z PKO BP SA do Banku Pocztowego, jak PKO podniosło
    opłatę za stałe zlecenia na zmienną kwotę do 4 zł. Po półtorarocznym
    użytkowaniu konta, powiem, że to była dobra decyzja. Praktycznie koszt
    prowadzenia rachunku spadł z kilkunastu złotych do 5 złotych
    miesięcznie, a nawet troszkę groszy udaje się zarobić na lokacie 10
    dniowej. Ubezpieczenie medyczne też sprawdzone - wizyta lekarza w
    domu.
    Jest kilka mankamentów, a dotyczy to wiedzy pracowników na temat
    oferty Banku Pocztowego. Panie na poczcie nie mają zbyt dużej wiedzy
    na temat produktów i nie są wstanie pomóc starszej osobie w problemie.
    Przy pierwszej wypłacie w okienku pocztowym za pomocą karty Visa był
    zgrzyt. Karta miała być "na podpis" a nie na PIN, okazało się, że
    jednak na PIN. Mama nie zapamiętała PINu i nie mogła pobrać pieniędzy,
    mimo, że pokazywała karteczkę z numerem klienta. Żadna z pań na
    poczcie nie wpadła na pomysł, co zrobić z tym numerem klienta i że
    można najnormalniej w świecie wypełnić druk wypłaty. Dopiero moja
    interwencja u naczelniczki i przeprowadzone szkolenie (przeze mnie,
    czyli nawet nie klienta) umożliwiło wypłatę pieniędzy z konta, na
    szczęście już za pomocą PINu, ale dzięki temu panie wiedzą do czego
    służy numer klienta i druki wypłaty.

    Nawet najlepsza praca marketingowców i pracowników w Bydgoszczy nie da
    wiele, jak ludzie na samym dole nie będą odpowiednio przeszkoleni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1