  • Data: 2006-10-11 20:20:01
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam w VW e-direct, plus konto i plusbiznes konto. przysłali mi ofertę dla
    > biznes banking ale nie mam takich potrzeb. Jak ktoś nie ma dużej firmy z
    > rozbudowaną strukturą to najlepsza oferta na rynku.

    Bo tak napisali w Rzepie?
    Może dla Ciebie, ale czy również dla Rafa256, który zapewne planuje
    jakiś sklepik internetowy, czy po prostu sprzedaż przez Allegro?
    pisał o niewielkich kwotach, więc odsetki są w zasadzie nieistotne,
    kasę klienta na koncie w VW zobaczy do 3dni później niż w mB/I-go,
    a jak mu braknie 'na Zus'?
    Czy w VW ma szansę na jakikolwiek kredyt/debet?

    > Ale żeby było jasne:
    > mają proste , funkcjonalne konta ale bez wodotrysków.

    Co z tym online, jest w końcu?
    a debet w rachunku to wodotrysk?
    Dalej uważasz, że proponując Rafowi mB/I-go ktoś sobie jaja robi?
    Jak dla mnie jedynym jajcarzem w tym wątku jesteś Ty.
    Może jkolina jeszcze się dołączy?;-)))