  • Data: 2003-11-12 22:18:11
    Temat: Re: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Pakos wrote:
    > Stoję przed wyborem osobistego konta bankowego i nie wiem na co się
    > zdecydować. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tymi kontami, to proszę
    > o wszelkie informacje.

    Ostatnio to przerabiałem i wybrałem Inteligo. W moim przypadku chodziło
    głównie o możliwośc wypłaty gotówki w bankomatach (duzo jeżdzę po
    Polsce), w oddziałach oraz możliwośc wpłaty gotówki (wszystko oczywiście
    za free). Przelew robię dokłądnie jeden w miesiącu, także 99 groszy nie
    jest straszne (a można przefaksować potwierdzenie). Także wybrałem
    Inteligo jako podstawowe konto i najwyżej dorzucę Mbank jako drugie.
    pozdrawiam

    Zbyszek