    From: Kudlaty <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [konto internetowe] kwestie bezpieczeństwa
    Date: Thu, 03 May 2007 17:48:06 +0100

    On Thu, 03 May 2007 15:54:10 +0200, "Piotrek \"Alchemik\""
    <k...@t...pl.no.spam> wrote:

    >Witam,
    >
    > CIACH .....

    >Mam nadzieje, ze bedzie kto, kto pomoze w dokonaniu tego, jakze trudnego
    >wyboru ;) Mimo wszystko sie przywizazuje i wolalbym po paru miesiacach
    >nie zmieniac konto na nowe ;)
    >
    >Dziekuje i czekam na opinie :0

    Wybor banku jest bardziej skaplikowana procedura niz sie wydaje.
    Obecnie zmieniam z mbanku na inny i oto argumenty ktorymi sie
    kierowalem:
    - odzialy banku w miejscu zamieszkania (moze byc po drodze)
    - miejsca parkingowe za free przed bankiem
    - obsluga bez kolejek ( czyli bardziej bank mniej znany)
    - bardzo dobra platforma transakcyjna z mozliwoscia wyszukiwania po
    slowach indywidualnych)
    - darmowe przelewy
    - ustalanie alarmow na platformie
    - komunikacja z bankiem przez platforme
    - dostep do terminala w banku
    - atmosfera w banku bardziej kameralna niz przemyslowa jak ma to
    miejsce w wielkich bankach.

    reszta jak oplaty etc to podlegaja zmianie tak wiec dzis jest ok ale
    jutro juz nie.

    Zycze milego wyboru
    Pozdr