  • Data: 2009-08-08 18:21:18
    Temat: Re: konto maklerskie demo, gra na gieldzie
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > Ja mu nie wyjaśnię dla jego dobra. Jak nie umie rozwiązać sam tak
    > banalnego
    > problemu, to na razie, z innymi też sobie nie poradzi. Poza tym nie
    > prowadzę
    > szkółki dla leniuchów umysłowych. I jeszcze. Rozmowa z Tobą sprawia mi
    > przyjemność, a z nim nie. Dodatkowo nie mogłem odpowiedzieć na jego list
    > bo
    > ze śmiechu ręce mi się trzęsły.

    Ja generalnie po 3 latach pisania doszedłem do rewolucyjnego wniosku, że nie
    ma najmniejszego sensu pisać na tematy giełdowe i AT jeżeli się
    okołogiełdowo nie zarabia pisaniem albo nie szuka ludzi w różnych celach.

    Od pewnego momentu pozyskanej wiedzy kompletnie nic to nie daje oprócz
    ryzyka podłożenia się.
    W sumie tyle.

    PS
    lechujarek mi się spodobało.

    PS2
    PO z min. Czumą, jego słowami o penalizacji in vitro - wkracza w Pomroczną z
    IV RP, Jerzy - potwierdzam.
    Jest jeszcze wiele innych symptomów, ale zlewam to juz kompletnie.
    Nastepuje coraz dalej posunięta mentalna integracja z PIS.

    PS3
    Podobało mi się też "pisowski minister Kryże" - to jest clue; po prostu
    sedno sprawy:))))))