eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie) › Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
  • Data: 2007-05-05 07:56:19
    Temat: Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek <b...@o...pl> napisał(a):

    > > I to w banku pod hasłem "tak powinno być w każdym banku"
    > > Powiedzcie w którym tak jet ale jednocześnie tak nie jest? Bo generalnie
    > > usługi Lukasa mi odpowiadały. Gdzie znajdę podobnie, tylko w lepszym
    > > wykonaniu.
    >
    >
    > Oni obsługują dziesiątki tysięcy klientów i jakoś muszą się dostosować do
    > wszystkich.
    > Czytając takie posty mam wrażenie że posiadanie karty niektórych przerasta i
    > cokolwiek by bank nie zrobił i tak będzie zawsze źle.
    >
    >
    >
    > Tomek
    >

    Jak w systemie jest adres zameldowania niezgodny z adresem faktycznego
    zamieszkiwania, to juz sprawa klienta, zeby o tym pamietac i uzgodnic odbior karty.
    Jak wysla karte i pin na adres zameldowania to nikt sie nie moze przyczepic. jak to
    samo by zrobili na adres sublokatorki, gdzie klient juz np. nie mieszka od pol roku
    i nie powiadomil banku, to ciezko byloby odkrecic to pracownikowi, zwlaszcza, gdyby
    ktos skorzystal z takiej karty.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1