eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    Date: Sat, 5 May 2007 07:56:19 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <f1hdb3$ikl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <463bfb89$0$13185$f69f905@mamut2.aster.pl> <f1hcsh$k0g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: okr42.gamma.furrynet.org
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1178351779 19093 172.20.26.236 (5 May 2007 07:56:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 May 2007 07:56:19 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofsf
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: okr42.gamma.furrynet.org
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:414238
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek <b...@o...pl> napisał(a):

    > > I to w banku pod hasłem "tak powinno być w każdym banku"
    > > Powiedzcie w którym tak jet ale jednocześnie tak nie jest? Bo generalnie
    > > usługi Lukasa mi odpowiadały. Gdzie znajdę podobnie, tylko w lepszym
    > > wykonaniu.
    >
    >
    > Oni obsługują dziesiątki tysięcy klientów i jakoś muszą się dostosować do
    > wszystkich.
    > Czytając takie posty mam wrażenie że posiadanie karty niektórych przerasta i
    > cokolwiek by bank nie zrobił i tak będzie zawsze źle.
    >
    >
    >
    > Tomek
    >

    Jak w systemie jest adres zameldowania niezgodny z adresem faktycznego
    zamieszkiwania, to juz sprawa klienta, zeby o tym pamietac i uzgodnic odbior karty.
    Jak wysla karte i pin na adres zameldowania to nikt sie nie moze przyczepic. jak to
    samo by zrobili na adres sublokatorki, gdzie klient juz np. nie mieszka od pol roku
    i nie powiadomil banku, to ciezko byloby odkrecic to pracownikowi, zwlaszcza, gdyby
    ktos skorzystal z takiej karty.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1