  • Data: 2011-09-17 16:55:40
    Temat: Re: konto oszczednosciowe eurobank - są haczyki?
    Od: BI <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Wrz, 16:38, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > Dnia 17-09-2011 o 16:32:06   <a...@g...pl> napisa (a):
    >
    > hm, a jak nie mam ror , to nie da rady ?
    > --

    Prawdopodobnie da radę, ale kosztuje i jest niewygodne. Każdy przelew
    zewnętrzny z RO w Oddziale 4 PLN, a przez net 2 PLN. Wypłata gotówki w
    Oddziale 2,95 PLN, ewentualna karta debetowa do RO 9,95 PLN. Do samego
    RO nie można wziąć tokena do autoryzacji przelewów przez net co
    powoduje, że należałoby ustanowić odbiorców zdefiniowanych w placówce
    by potem samodzielnie robić przelewy.
    Otwarcie ROR w wersji online eliminuje w/w niedogodności, warunek jest
    jeden: wpływy miesięczne min. 1000 PLN lub co najmniej 10 kPLN na
    dowolnym rachunku (w przeciwnym wypadku prowadzenie 7 PLN). Karta
    debetowa bezpłatna przy wykonaniu 3 płatności bezgotówkowych w
    miesiącu na dowolną kwotę (inaczej 1,95 PLN).
    Możliwość dowolnej ilości bezpłatnych przelewów z RO poprzez ROR może
    być dużą zaletą w porównaniu do ograniczenia do 1 przelewu w innych
    bankach.
    Spełnienie warunków wpływów miesięcznych (lub osadu) oraz 3 płatności
    kartowych powoduje, że konto (ROR + do 15 szt. RO) są całkowicie
    bezpłatne.

    Jeżeli komuś zależy głownie na RO, do konta można nie brać karty i
    wyprowadzać środki do innego banku poprzez przelewy online (bezpłatnie
    za pośrednictwem ROR). Ja w ten sposób dwa lata używałem RO + ROR za
    friko, mając na stałe zdeponowane na RO 10 kPLN.
    Aktualnie jest tam 4,05% z kapit. dzienną.