  • Data: 2009-09-17 17:05:11
    Temat: Re: konto walutowe-jak to zrobic?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6f6a.0000010f.4ab2391c@newsgate.onet.pl...

    > Jestem na etapie czytania ich TOiP. Czy ponosisz jakies oplaty przy
    > wyplacie
    > podobnych kwot EUR ? Mam wrazenie, ze moga byc calkiem powazne przy
    > wyplacie "
    > na jutro"

    Przy a'vista walutowym masz nieograniczona liczbe wyplat, wyplaty sa
    darmowe. Generalnie BZWBK (wieksze oddzialy maja troche zapasu waluty) .
    Problem pojawia sie w malych oddzialach, bo nawet jak chcesz zamowic to
    odmawiaja. Mialem taka sytuacje dla GBP, ze nie chcieli mi wyplacic w malym
    oddziale, mimo ze zlozylbym wczesniej zamowienie. Jak sie podzwoni po duzych
    oddzialach to nawet mozna trafic bez zamowienia i to GBP, gdzie inne banki
    wyplacaja funty tylko na zamowienie 3-dni wczesniej.