  • Data: 2012-02-02 14:22:02
    Temat: Re: konto24.pl/BZWBK - zamknięcie
    Od: p <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź.

    Przy zakładaniu rachunku dostałem wzór odstąpienia od umowy.
    Czy takie pisemko będzie odpowiednie ?
    ________

    Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego

    Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały 00-000 Miasto, ul.
    Ulica 1/1, oświadczam niniejszym, że odstępuję od Umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego: 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111
    zawartej w dniu xx-xx-xxxxr. między mną a Bankiem Zachodnim WBK S.A. z
    siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław.

    Miejscowość i data podpisania oświadczenia Podpis Posiadacza
    ________

    W jednym czy w w dwóch egzemplarzach ?