    From: "Virck" <v...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Date: Wed, 26 Aug 2009 12:58:54 +0200

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h732lr$4ok$1@news.onet.pl...

    > Zawsze najbardziej mnie wkurza, że się nie czyta do końca! Dieter (i
    > zresztą nie tylko on) zawsze mówi, że gra ze stop lossami. Nie jest
    > nieomylny i doskonale o tym wie. Owe gwiazdy określają tylko
    > prawdopodobieństwo, a jak Ty szukasz 100% metody, to powinieneś chyba
    > branże zmienić, bo w tej takowej metody nie znajdziesz. Poza tym Dieter
    > wiele razy pisał jak korzysta z gwiazd i jak gra innymi metodami.
    > Święcie wierzyć można we własną metodę, a z porad i wskazówk innych osób
    > można korzystać i ewentualnie traktować jak dodatkowe potwierdzenie
> [...]

    Owszem jak nie sprawdzilo sie 5.01.2009 czyli gwiazdy zawiodly to po 2
    tygodniach sie odezwal, ze sie pomylil....Znaczy sie bylo pewnie zacmienie i
    gwiazda zaswiecila dopiero w lutym...-;)))
    Ale jesli chodzi o mnie to ja w zadne tego typu bzdury nie wierzylem i nie
    wierze i dla mnie to jest metoda warta dokladnie nic....Tak samo bedzie ze
    sprawdzalnoscia 16.09....I to samo bedzie i z kolejnymi datami....Naturalnie
    rozumiem, ze czlowiek sie stara, traci oczy na wypatrywanie tych gwiazd wiec
    szacunek ale na litosc boska trzeba byc kompletnym kretynem aby opierac sie
    na jakichkolwiek tego typu prognozach....Mozna to traktowac wylacznie jako
    humoreske i nikt zdrowy umyslowo nie stracil na tej mylnej prognozie bo
    przeciez w nia nie uwierzyl....-;)))