    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzież karty kredytowej - Raiffeisen Bank (POMOCY !!)
    Date: Thu, 22 May 2008 19:15:03 +0100

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    news:g142m1$t24$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > jest oczywiste, że osoba poszkodowana musi w ten sposób przedstawić
    > sytuację aby nie dało się jej skutecznie zarzucić nie dochowania należytej
    > staranności... W tym kontekście wspomniałem o najprawdopodobniej
    > nieoptymalnym przedstawieniu sytuacji w reklamacji skierowanej do banku,
    > choć uważam, że jak najbardziej jest jeszcze na tym etapie pora na
    > skorygowanie, przypomnienie sobie, jak to w istocie było. Względnie na
    > przyznanie się do tego, że to było zorganizowane wyłudzenie i
    > zrezygnowanie z dalszych prób odzyskania środków.

    Dokładnie. Można sobie teraz "przypomnieć" szczegóły. Przecież bezpośrednio
    po takim wydarzeniu jest się w szoku, można wiele nie pamiętać - dopiero
    analizując zdarzenia na chłodno, z dystanu można zauważyć wiele szczegółów.
    (Np. karta mogła nie być skradziona z płaszcza w szatni, tylko z trzymanej
    przez Ciebie torebki przez kieszonkowca).

    Cokolwiek, byle bank nie mógł się powołać na niedochowanie przez Ciebie
    należytej staranności.

    k.