  • Data: 2009-12-25 23:47:28
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko jeden?
    >
    > Wigilia, nawet podobno zwierzeta mowia ludzkim glosem, niech tam bedzie.
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=man+in+the+middle
    > http://lmgtfy.com/?q=DNS+poisoning
    > http://lmgtfy.com/?q=arp+spoffing
    > http://lmgtfy.com/?q=MAC+table+overflow
    > http://lmgtfy.com/?q=breaking+MD5+CA+certificate
    > http://lmgtfy.com/?q=hijacked+microsoft+certificates
    > http://lmgtfy.com/?q=ssl+renegotiation+vulnerability
    >
    > W kazdym przypadku masz szczegolowe informacje na pierwszej stronie
    > wynikow. Czegos nie rozumiesz? Napisz konkretnie.

    Tak, nie rozumiem. Bo ty dalej swoje! Zapytanie umiem podac w google (z tego
    co widze, nawet sprawniej niz ty) co mi z:
    Results 1 - 10 of about 104,000,000 for man in the middle
    Ja chcialem JEDEN KONKRETNY PRZYPADEK KIEDY KTOS PODSLUCHUJE DANE I
    PRZEJMUJE DANE KLIENTA W TRAKCIE TRANSMISJI SZYFROWANEJ Z BANKIEM BEZ
    UDZIALU OFIARY I BANKU!
    Czy duzymi literami lepiej zrozumiesz?
    A co ty mi dajesz? Teorie czym cos jest... mam 104 000 000 przypadkow
    przegladnosc?
    Ty daj mi jeden konkretny - ok?
    Sam napisales, ze jest ich mnostwo wiec jak sadze jeden znajdzisz. A jesli
    nie znajdziesz nawet jednego, to przepros... Czy to trudno?

    > Wiesz, jakbym potrzebowal miec zawsze tylko 20 funtow, to tez bym kart
    > nie uzywal.

    Ile z bankomatu mozesz dziennie wyplacic?
    Za ile dokonujesz codziennie zakupow w sklepie?
    Chcesz powiedziec, ze dziennie obracasz 20 000 funtow na karcie?

    > Ktory bank? Raczej zaden z tych, ktorych kart uzywam.

    Kazdy bank ktory udzieli pozyczki, wlasnie wypuszcza nowe pieniadze na
    rynek, upraszczajac, zleca do NBP dodruk tych pieniedzy. Naturalnie to sie
    tak prosto nie dzieje, bo obecnie glownie dokonuje sie obrotu
    bezgotowkowego. Jesli bys karty nie mial, bank musial by zapewnic ci
    gotowke.

    > Przyznaje ze rzeczywiscie nie slyszalem o "klazurze niejawne". Natomiast
    > to, ze bezpieczenstwo takich rzeczy jest dla Ciebie bardzo niejawne, to
    > nie jest nic wyjatkowego. Problem lezy w czyms innym - typowo ludzie
    > akceptuja to, ze nie wszystko jest dla nich jawne, i nie staraja sie
    > udowadniac ze jest inaczej, zwlaszcza wbrew oczywistym faktom.

    Kompletnie cie tu nie zrozumiamem?
    Jestes jakims poczatkujacym informatykiem, ktory poczytal cos w poradnikach,
    nie potrafisz wskazac konkretnego jednego przypadku takiego wlamu z
    sukcesem.
    Naogladales sie filmow i sadzisz, ze to proste i latwe.
    Napisalem ci, ze dam ci siec wifi NIEZABEZPIECZONA - wlam sie i przechwyc
    transmisje szyfrowana a potem ja zdekoduj - wycofales sie... Ja ci konkrety
    a ty mi teorie - staralem ci sie dac delikatnie znac, w sprawach teori. W
    teroi dotyczacej predkosci swiatla tez wystepuja elementy przeczace tej
    teori jako by byla predkosc wieksza od predkosci swiatla. Jednak sa to czyto
    teoretyczne zagadnaienia, nie popart nawet udanym eksperymentem - nie
    zakumales aluzji.
    Zrozum, zabezpieczenia "zewnetrzne" sa na tyle silne, bny mozna mowic o ich
    znikomym ryzyku zlamania.
    Jak njuz pisalem nascie razy - nie m,asz ani jednego takiego przypadku.

    > Swoja droga, zastanawiam sie ile lat trzeba miec zeby sie tak upierac.
    > Dzieciaki w przedszkolu chyba za male, w gimnazjum zbyt dorosle.
    > Pierwsza polowa podstawowki? Oczywiscie nie mam na mysli lat
    > biologicznych, to roznie wyglada w roznych przypadkach.

    No dokladnie - postaraj sie zrozumiec o czym pisze a zwlaszcza moja prosbe o
    jeden przypadek udanego wlamu z zewnatrz a nie artyk. teori i laboratoria z
    googli.