  • Data: 2010-03-03 05:41:07
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Mar, 23:19, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > RPP jest nazdorem bankowym Przecztaj ustawe o NBP! Ktora sam mi dales, tam
    > pisze o tym.

    Nie plec bzdur. RPP a nadzor bankowy to dwie rozne i niezalezne
    rzeczy. Kiedys jeszcze nadzor bankowy w postaci Generalnego Inspektora
    Nadzoru Bankowego oraz Komisji Nadzoru Bankowego byl w ramach struktur
    NBP i tyle mial wspolnego z RPP (ktore mimo, ze jest niezalezna
    instytucja tak jak kiedys KNB to funkcjonuje organizacyjnie w ramach
    NBP.

    Obecnie nadzor bankowy to Komisja Nadzoru Finansowego, ktora z RPP nie
    ma nic wspolnego. W KNF nie ma przedstawiciela RPP, w RPP nie ma
    przedstawiciela KNF.

    Instytucje sa zupelnie niezalezne.

    Jedynym narzedziem RPP jest decyzja o wysokosci stop procentowych w
    Polsce. Ma to wplyw na banki ale nie jest elementem nadzoru.

    Nadzor sprawuje wylacznie KNF ktore wysaje licencje bankowe,
    zezwolenia na powolania czlonkow zarzadow ect.

    Jak juz sie meczysz i czytasz te ustawy to chociaz z minimalnym
    zrozumieniem.