eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny (PLN) - przy zalozeniu wczesniejszej splatyRe: kredyt hipoteczny (PLN) - przy zalozeniu wczesniejszej splaty
  • Data: 2006-07-26 09:36:34
    Temat: Re: kredyt hipoteczny (PLN) - przy zalozeniu wczesniejszej splaty
    Od: <Victor> szukaj wiadomości tego autora

    > A o jakiej prowizji mowisz - rozumiem ze za wczesniejsza splate, a nie za
    > udzielenie kredytu?

    kredyty do wys. 80 tys zł objete sa ustawa o kredycie konsumenckim, a co za
    tym idzie:
    - brak prowizji za wczesniejsza splate,
    - w przypadku rezygnacji (w określonym czasie) z kredytu - zwrot zaplaconej
    prowizji za udzielenie.

    > orientowalem sie w ofertach bankow i Millenium
    > zaoferowal mi najlepsze warunki w PLN - a tak waluta mnie interesuje. Dali
    > mi niewielka marze, 2% od polowy sumy za wczesniejsza splate

    dziwna ta oplata za wcześnijszą spłate. W Millenium jest 2%, ale jeśli
    jednorazowo spłacisz wiecej niz 30% pozostałego kapitału (dotyczy pierwszych
    3 lat).Jeśli spłacasz jednorazowo mniej to nie płacisz prowizji wcale. Po 3
    latach spłata, nawet całkowita jest bez opłat.

> [...]
    > tys.
    > PLN to wowczas nie ma prowizji za wczesniejsza splate. Ponadto
    > zaproponowali
    > mi niezla marze 0,95% + WIBOR, na okres przejsciowy czyli za nim
    > mieszkanie
    > sie wybuduje musialbym placic dodatkowo 0,9%, ale posiadam juz jedno
    > mieszkanie wiec BPH zgodzil sie na wpis do hipoteki tego mieszkania wobec
    > tego zostaje 0,95% + WIBOR, 0% za wczesniejsza splate, 1% prowizji, i
    > przymusowa karta kredytow 4,5 PLN za miesiac. Jak myslicie czy to dobra

    biorąc kredyt w PKO SA za pośrednictwem Domu Kredytowego Notus dostaniesz te
    same warunki + 0% prowizji za udzielenie kredytu. (nawet jesli kwota kredytu
    przekroczy 80 tys zł)

    PS. Niektórzy mogą potraktować to jako reklame, choć to przykład do
    porównania. Zreszta ocenę zostwiam Wam