    From: jjj <j...@j...222.22>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - cesja polisy?
    Date: Tue, 30 Jan 2007 10:47:56 +0100

    Radek Wroclawski napisał(a):
    > Może, dlatego ja mam 2 polisy:
    > 1) budynku od ognia i zdarzeń losowych, cesja na bank
    > 2) ruchomości i mienia od kradzieży, rabunku itd. bez cesji

    Tak samo miałem przez pierwszy rok spłaty kredytu ale teraz przy
    przedłużaniu polis naszły mnie wątpliwości (zwłaszcza że agent
    ubezpieczeniowy zapewniał, że bank nie będzie się sobie rościł praw do
    dodatkowych opcji polisy) - myślę, jednak że w dalszym ciągu będę
    kontynuował takie rozwiązanie.

    Jarek