  • Data: 2007-07-15 16:16:21
    Temat: Re: kredyt hipoteczny mbanku
    Od: "Zdzislaw" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Użytkownik "Maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f7dft6$tfg$1@achot.icm.edu.pl...
    > Dochody mam niezłe. Kredyt jest bardzo ciężki do uzyskania ze względu na
    > uwagi p. inż. weryfikującego projekt i wycenę oraz fałszywe informacje
    > udzielane przez panią sprzedającą kredyt. Trochę szczegółów:

    Dokladnie te same problemy. Wstepna decyzja pozytywna 1,5 miesiaca temu. Pan
    inz. kwestionuje wyceny bieglych rzeczoznawcow, kosztorysy budowlancow itd..
    Bardzo toskyczne rozmowy. Na pocieszenie powiem, ze jest bardzo duzo skarg
    na panicza inz. - moze kolejni beda mieli lzej. Czekam jeszcze tydzien i
    zmieniam bank.

    Z.