  • Data: 2007-07-15 21:58:11
    Temat: Re: kredyt hipoteczny mbanku
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f7dft6$tfg$1@achot.icm.edu.pl...
    > Serdecznie odradzam kredyt hipoteczny mbanku.

    Bank jest przyzwyczajony a większość pracowników przygotowanych na sytuacje
    i problemy typowe
    Ja, jak brałem kredyt hipoteczny na zakup mieszkania na rynku wtórnym,
    miałem wszystko załatwione szybko i zgodnie z harmonogramem (2 lata temu).
    Jednak jakakolwiek próba zejścia z "utartej ścieżki" to paniczne spojrzenia,
    "konieczność konsultacji" itd.
    Nie wiem czy w innych bankach jest podobnie bo nie brałem w życiu wiele
    kredytów hipotecznych.... ;)

    Piotrek