  • Data: 2005-09-15 13:03:11
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AG napisał(a):

    > Pytałem z ciekawości. Ja brałem kredyt w Bosiu 2 lata temu, co prawda w PLN,
    > ale nikt na siłę mnie nie zmuszał do zakładania konta i go nie założyłem.
    > Ciężko na www.bosbank.pl jednoznacznie ustalić opłaty za ekokonto.
    > Czy te 7 zł obejmuje dostęp do bosbank24, teleboś ? Rozumiem, że token nie
    > jest obowiązkowy?

    token nie jest obowiazkowy. dostaje sie wtedy dodatkowy PIN do
    potwierdzania transakcji. BOSBank24 i TeleBOS sa wliczone w cene 7,00
    PLN miesiecznie za pakiet EkoKonto.

    > Zastanawiam się jednak nad założeniem konta.
    > Fajnie jest widzieć ile kredytu pozostaje do spłaty :) (...)

    zgadza sie. juz chociazby na to chetnie bym te pare zlotych dodatkowych
    kosztow miesiecznie poniosl, nawet jesli zalozenie konta nie byloby
    konieczne.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad