  • Data: 2005-09-15 12:58:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "Peyto" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarP" <p...@w...pl> wrote in message
    news:dgbqdt$fet$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zdaje mi sie (jakby co odszczekam) ze w umowie jest tylko kwota w CHF juz
    > wyliczona i ze oni (bank) Ci tyle pozyczaja. Kursu zdaje sie ze nie ma,
    > jest
    > za to zapis ze przy przelewie posluza sie kursem z dnia przelewu i
    > ewentualne roznice na Twoja korzysc (gdyby wzrosl kurs) spowoduja obnizke
    > udzielonego Ci kredytu bez potrzeby sporzadzania aneksu. To tyle z pamieci
    > :)

    TO fakt w umowie mam kwote w PLN i CHF i podzial transz w PLN i CHF.
    Analityk przy podpisywaniu powiedzial mi ze kurs jest z dnia wydania
    decyzji, i juzwtedy mi powiedzial ze do nadplacenia bedzia ponad 1000 PLN.
    To na pewno nie byla róznica która wynikla w ciagu tego jednego dnia miedzy
    podpisaniem umowy a wyplata pierwszej transzy. KLurs aztak sie nie zmienil.
    Moja znajoma przy 2 x wiekszym kredycie w PKO BP, i wyplacie wszystkiego w
    jednej transzy musiaqla doplacic 4000, ale tam byla wiekszy odstep czasowy
    miedzy podpisaniem umowy a wyplata transzy.
    Wedlug mnie w porzadku by bylo gdyby kurs po którym przeliczono franki byl z
    dnia podpisania umowy, ale w tym banku tak nie jest, chyba ze zalezy to od
    oddzialu.

    Nie ma tam zapisu ze zmiany kursu na mojakorzysc zmniejsza mi kredyt, mam
    wpis ze w danej transzy wyplaca mi tyle a tyle franoli ale nie wiecej niz
    wymagana przez dewelopera kwota w PLN.

    Pozdro.