    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - wniosek w kilku bankach
    Date: Sat, 07 Jul 2012 08:23:45 +0200

    > Ja składałem do kilku banków na raz i jak negocjowałem warunki, to banki
    > wiedziały że nie blefuję.

    należy złożyć do kilku banków, przede wszystkim chodzi o bezpieczeństwo
    transakcji, bo bank potrafi dać negata za jakąś bzdurę

    > Nie ma się czego bać. Doradca walczy o swoją prowizję i raczej nie
    > wynegocjuje lepszych warunków niż to zrobisz sam.

    może wywalczyć lepsze warunki, ale też w niektórzych (rzadko) bankach
    bezpośrednio może być taniej - doradca powinien o tym poinformować klienta

    > Raz miałęm problem -
    > doradca złożył mioje papiery w banku i ten nie chciał ze mną rozmwiać -
    > tylko przez doradcę.

    tak właśnie jest, nie można mieć otwartych dwóch wniosków w jednym banku
    w tym samym czasie

    > Szkoda czasu na doradców.

    głupoty gadasz, czy każdy ma czas, aby obejść większość banków? doradca
    ma je wszystkie w jednym miejscu i wybierze takie, w których
    prawdopodobieństwo przyznania kredytu jest największe lub proces
    najszybszy albo najtaniej (w zależności od tego na czym klientowi
    najbardziej zależy)!

    > Warto jest zanieść wszystkie wymagane papiery do kilku banków. Lubią
    > zaskakiwać w ostatniej chwili i na przyklad przeciągac terminy lub
    > zmieniać umowy. Wtedy zawsze możwsz podziękowac i pójść do
    > szybszego/tańszego banku.

    tak jak piszesz, analityk może dać decyzję pozytywną, ale z warunkiem,
    którego nie będziesz mógł spełnić i co wtedy? straciłeś 1-1,5 m-ca i
    zaczynasz od początku?

    a jak wpłaciłeś zadatek to sprzedającego NIE obchodzi, że masz problem z
    bankiem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS