  • Data: 2011-07-31 16:49:51
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > = tak kształtuje ceny (oprocentowanie w tym przypadku) żeby wyjść na
    > swoje a jednocześnie być konkurencyjnym.
    Konkurencja, wolny rynek, kształtowanie cen...
    Też kiedyś tak myślałem. Teraz koło czterdziestki wiem że ważne jest co
    innego: lobbing, zmowa cenowa, działanie na krawędzi prawa, drobne druczki.

    > Podaj mi taki biznes, w którym "biznesmen" tak kształtuje ceny żeby nie
    > wyjść na swoje.
    Podaj mi biznes w którym wprowadzanie w błąd, mówienie półprawd,
    liczenie że klient się w porę nie pokapuje, celowe komplikowanie umów
    przechodzi bez echa i jest tak oczywiste że już lemingi na to nie
    zwracają uwagi.
    A wszystko to mając na uwadze IZP co zobowiązywało by do "wyższej
    kultury". :-)

    PS. No chyba pominąwszy operatorów GSM bo to co ostatnio wyprawiają to
    już jest dno kompletne.

    PS. 2. wyobraź sobie że są "biznesy" w których cenę kształtuje się
    dobrym produktem, fachowością, partnerskim traktowaniem.
    W krótkim terminie to może się wydawać głupie i niedochodowe ale tylko w
    krótkim.
    Jeśli czegoś takiego sobie nie wyobrażasz to mogę tylko współczuć.