eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itpRe: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Date: Sun, 31 Jul 2011 18:49:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <j1413f$spp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <m...@w...kopernik.gliwice.pl> <j0p3f6$jom$1@news.onet.pl>
    <j0p3oi$ksq$1@news.onet.pl> <1clf69x33dby2.16watq4f2pifl$.dlg@40tude.net>
    <j0pl8p$p8g$1@news.onet.pl> <j0pn89$jmn$1@news.icpnet.pl>
    <j0psns$qeo$1@inews.gazeta.pl> <j0pui2$jmn$3@news.icpnet.pl>
    <j0r6e6$50q$1@inews.gazeta.pl> <j0sb41$gti$1@news.icpnet.pl>
    <m...@i...localdomain> <j11tve$fad$2@news.icpnet.pl>
    <j139d4$jrt$1@inews.gazeta.pl> <j1385o$89e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j13ge2$a05$1@inews.gazeta.pl>
    <4e355252$0$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <j13nq7$284$1@inews.gazeta.pl>
    <4e35683a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312130991 29497 89.167.37.55 (31 Jul 2011 16:49:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jul 2011 16:49:51 +0000 (UTC)
    X-User: zch280672
    X-Antivirus: avast! (VPS 110731-0, 2011-07-31), Outbound message
    In-Reply-To: <4e35683a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556320
    [ ukryj nagłówki ]

    mvoicem pisze:

    > = tak kształtuje ceny (oprocentowanie w tym przypadku) żeby wyjść na
    > swoje a jednocześnie być konkurencyjnym.
    Konkurencja, wolny rynek, kształtowanie cen...
    Też kiedyś tak myślałem. Teraz koło czterdziestki wiem że ważne jest co
    innego: lobbing, zmowa cenowa, działanie na krawędzi prawa, drobne druczki.

    > Podaj mi taki biznes, w którym "biznesmen" tak kształtuje ceny żeby nie
    > wyjść na swoje.
    Podaj mi biznes w którym wprowadzanie w błąd, mówienie półprawd,
    liczenie że klient się w porę nie pokapuje, celowe komplikowanie umów
    przechodzi bez echa i jest tak oczywiste że już lemingi na to nie
    zwracają uwagi.
    A wszystko to mając na uwadze IZP co zobowiązywało by do "wyższej
    kultury". :-)

    z

    PS. No chyba pominąwszy operatorów GSM bo to co ostatnio wyprawiają to
    już jest dno kompletne.

    PS. 2. wyobraź sobie że są "biznesy" w których cenę kształtuje się
    dobrym produktem, fachowością, partnerskim traktowaniem.
    W krótkim terminie to może się wydawać głupie i niedochodowe ale tylko w
    krótkim.
    Jeśli czegoś takiego sobie nie wyobrażasz to mogę tylko współczuć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1