eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta? › Re: kredyt_mieszkaniowy_w_DB_-_przeliczenie_długości_o
  • Data: 2009-01-07 18:00:59
    Temat: Re: kredyt_mieszkaniowy_w_DB_-_przeliczenie_długości_o
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 14:49, "cocolino" <jwojciechowski@WYTNIJ_TOvision.pl> wrote:
    > Witam, mamy ten sam problem, DB............ [ciach]

    trochę trwało odszyfrowanie tego co napisałeś :) polecam poprawić
    kodowanie albo używać jakiegoś czytnika www :)

    Generalnie nie wiem o co chcesz walczyć. Zawarłeś umowę. Zgodziłeś się
    na warunki. Raczej nie odbiega ona jakoś znacząco od zasad rynkowych.
    Zamiast tracić czas i walczyć piszesz pisemko (DB da ci formularz
    gratis), płacisz 150 zł i masz raty niższe.
    No a LIBOR już przecież nie będzie mocno spadał.

    Co do kursów w DB, to poszaleli ze spreadem w trakcie zawirowań na
    rynku, ale teraz też mieści się w granicach przyzwoitości.

    Obsługę mają chyba najgorszą na rynku (doradcy są ok, ale procedury
    tragiczne), no ale oferta jest chyba nadal bardzo atrakcyjna.

    BTW. jak ktoś szuka kredytu i ma dobrą zdoloność, historię kredytową
    itp, to okazuje się, że Citi ma na prawdę rewelacyjną ofertę. Warto
    zapytać - dla mnie to było ogromne zaskoczenie. Zaznaczam, że to
    oferta tylkko dla osób mających bardzo dobrą zdolność, nieruchomość i
    środki własne.

    --
    plusz