eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
  • Data: 2009-01-07 19:08:01
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to co zaoszczędzisz, wpłacaj nawet na ROR (chociaż lepiej lokata lub
    > inne podobne inwestycje)
    >
    > A jak kiedykolwiek stwierdzisz, że chcesz jednak skrócić okres, to po
    > prostu spłacisz. DB daje prawo spłaty dużej części kredytu w okresie 3
    > lat (chyba do 20 procent, jeśli nie negocjowałeś)
    >
    > koszt aneksu do umowy to 150 zł
    >
    > --
    > plusz

    skontaktowałem się już ze swoim doradcą i ww. pisemko już mam, chciałem
    też, aby bank w przyszłości również zmieniał wysokość raty w CHF i nie
    ruszał okresu spłaty. ale wygląda na to, że to grubszy temat, bo ten
    aneks to TYLKO jednorazowa akcja...

    mogę spłacić już cały kredyt lub nadpłacać ile chcę bez żadnych opłat,
    tylko przez pierwsze 1,5 roku musiałem płacić od tego prowizję ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS