  • Data: 2006-07-25 21:05:35
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w zl a WIBOR.
    Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli ktos nagle wpadnie na pomysl , ze zlotowka jest za silna i
    > nalezy ja oslabic wzgledem innych walut , aby przyciagnac inwestorow ,
    > to WIGOR sie zwiekszy czy zmniejszy ? Bo w tym przypadku jakbym wzial
    > kredyt walutowy to wydaje mi sie , ze rata kredytu w obcej walucie
    > podskoczy mi. A co wowczas z kredytem w zlotowkach , jesli zlotowka
    > zostanie oslabiona ?

    nie mieszkamy w Mozambiku, aby krajowa waluta mogla byc w tak znaczacy
    sposob
    sterowana....

    a po drugie zarowno na slabej jak i mocnej walucie ktos zyskuje a ktos
    traci...

    gdybys wzial kredyt w walucie, splacal go w walucie i jeszcze zarabial w
    walucie
    to nic by cie to nie obchodzilo, natomiast gybys kredyt walutowy splacal w
    zlotowkach,
    wtedy raty (nominalnie) bylyby wyzsze

    kurs rodzimej waluty wzgledem innych walut nie ma wplywu na poziom splaty
    kredytu
    zlotowkowego