  • Data: 2014-02-27 10:57:40
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    > takie robienie dochodu pod kredyt to nic nowego ;-)
    > dobrze, że szczerze napisałeś jak sprawa wygląda
    >
    > skoro chcesz kredyt na zakup działki to kiedy ew. będziesz chciał budować
    > na niej dom?
    >
    > chodzi o to, aby koszty początkowe i koszt wcześniejszej spłaty były jak
    > najniższe

    tak, to własnie wygląda, nie będę ściemniał bo i po co?, i tak dobrze bo
    obawiałem sie nie odpowiedzi na moje pytanie ale całej litanii odpowiedzi
    poza tematem, że to złe, niemoralne, oszustwo i nie dam rady spłacić kredytu
    i w ogóle pełno postów starających mi wmówić że to się może dla mnie źle
    skończyć :)

    Kiedy będę chciał budować dom? Nie mam bladego pojęcia, najpierw kredyt na
    działkę i jego spłata. Pewnie od razu po spłacie budowa domu. Kredyt
    chciałbym na max 5 lat. Za godzinkę idę do Banku Spółdzielczego, to może byc
    masakra w porównaniu z prawdziwymi bankami (masakra dla innych banków, nie
    BS :)) Ale zobaczymy jak coś to prosze o informację jaki bank proponujesz i
    dlaczego właśnie ten dla którego usługi świadczysz :)