  • Data: 2017-06-01 09:47:48
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-31 o 21:00, Budzik pisze:

    > Znow przejaskrawiasz a wiesz dobrze ze nie o to chodziło.
    > Na dobry poczatek nalezało nie wmawiac klientom ze we franku maja wieksza
    > zdolnosc kredytowa...

    Nikt nie jest w stanie przewidzieć, jak będzie wyglądała sytuacja
    finansowa danej osoby na 30 lat do przodu.
    Nigdy się nie zastanawiałem nad dokładną definicją zdolności kredytowej
    ale wychodzi, mi, że jest to zdolność wygospodarowania ze swoich
    dochodów określonej kwoty na spłacanie kredytu.
    Jeśli rata kredytu frankowego niższa niż złotówkowego to zdolność wyższa.

    Po fakcie można twierdzić, że to był bardziej ryzykowny kredyt. Jakby
    WIBOR podskoczył to by się okazało, że złotówkowy był bardziej ryzykowny.
    P.G.