  • Data: 2017-06-02 13:40:07
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 16:51:52 UTC+2 użytkownik Wojciech
    Bancer napisał:

    >No realne jest ale jak zajrzysz na kursy walut w ostatnich 20 latach
    >to mimo ze mielismy momenty wyjscia z recesji trend jednak jest
    >zwyzkowy i nie wraca na długo.

    >Ten 2008 to sie nie powtórzy a jak sie powtórzy w mniejszym stopniu
    >to tylko na chwile.

    Przez najblizsze 20 lat sie nie powtorzy, a potem to kto wie.
    Tylko ze mam na mysli swiatowy kryzys.

    Bo jesli chodzi o zlotowke, to spadala konsekwentnie od mniej wiecej
    1980, a od 2004 niespodzianka - rosnie.

    Nasza gospodarka sie az tak nie zalamala w 2008, wiec spadek zlotowki
    nie byl uzasadniony, wiec moze jeszcze pojsc w gore.
    Duzo tu zalezy od PIS, na ile zadluza kraj, znow sie wstrzelili w
    dobra koniunkture, to moze nie zadluza.

    A i sam frank moze pojsc w dol.

    >Pamietam akcje z tanim dolarem jak byl po 2pln czy cos i znajomi
    >brali kredyty w pln aby te USD kupic i kredyt w nim splacic.
    >Taka akcja przewalutowania robiona "ręcznie".
    >Udawalo im sie 20% kredytu awansem zyskac.

    Jak najbardziej mozna, ale trzeba miec pieniadze. Starzy frankowicze
    mogli odlozyc prze lata spadku :-)
    Bez pieniedzy teroretycznie tez mozna, zawierajac jakis kontrakt
    terminowy ... tylko kto oferuje takie na 500 frankow i pol roku ?

    No i wlasnie - terminy krotkie, a my tu o kredycie na 20 lat lub
    wiecej.

    >A jakby tak ludzie masowo chcieli przewalutowywac to moze kurs by sie
    >zmienil i podskoczyl?

    Podskoczylby ... jeszcze szybciej i wyzej w gore :-)

    J.