  • Data: 2017-01-04 14:50:53
    Temat: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt - a na pewno nie ja - nie twierdził, że nie można sprzedać - jedynie że jest
    to możliwe pod pewnymi warunkami.

    Zatem dla przypomnienia twoje słowa:

    > Jest to roszczenie banku o zapłatę jakiejś sumy - jakiej dokładnie,
    > to nie jest ustalone, ustalona jest jedynie maksymalna możliwa
    > wysokość - w sytuacji, gdy nieruchomość zmienia właściciela. I gdy
    > jest taki wpis w KW to żaden notariusz nie sporządzi umowy sprzedaży,
    > zanim to roszczenie nie zostanie zaspokojone.

    > Ale czy przychodzi komuś do głowy jakiś sensowny scenariusz, gdzie ktoś chciałby
    kupić (bo że chciałby sprzedać to jasna sprawa) nieruchomość obciążoną hipoteką ?
    > Oczywiście poza przekładaniem kasy z kieszeni do kieszeni.

    Kupuje za cenę pomniejszoną o wartość kredytu, albo ufa sprzedającemu,
    że ten spłaci, pozostawiając sobie prawo do regresu w razie czego.

    --
    Liwiusz