  • Data: 2006-01-15 09:46:18
    Temat: Re: kto i dlaczego dzwoni tak pozno
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl> wrote in message
    news:op.s3a4somvktgh92@ks.l1.netblok.pl...
    | Witam serdecznie wszystkich Szanownych Grupowiczów
    |
    | Czy jest możliwe aby przedstawiciel LUKASA dzwonił do mnie po
    godz. 20:00
    | z ofertą usług bankowych.
    | Warunkiem jednak była konieczność podania przeze mnie peselu i nr
    dowodu
    | osobistego.
    | Na marginesie gość - ponoć z banku - dzwonił z anonimowego
    numeru
    | telefonu co dodatkowo wzbudziło u mnie podejrzenie o nieuczciwe
    intencje.

    Zwyczajowo, akcje wychodzące telefoniczne zaczynają się o 9:00,
    kończą o 21:00. Wg mojej wiedzy im później, tym łatwiej kogoś
    zastać (szczególnie, że w bazach banków jest więcej telefonów
    stacjonarnych niż komórkowych).
    Pracownik dzwoniący z jakiegokolwiek Banku nie może wymienić
    jego nazwy do czasu, kiedy upewni się, że rozmawia z osobą do
    której dzwoni, gdyż ujawnienie informacji, że osoba posiada konto w
    konkretnym Banku, jest złamaniem tajemnicy bankowej. To oczywiste,
    że dzwonią z anonimowego numeru - to numer do akcji wychodzących -
    po 1. ciągle zajęty, a po drugie, jeśli chcesz do nich zadzwonisz
    używasz numeru 0800 XXX XXX.

    Pozdrawiam
    A.A. Surowiec