  • Data: 2007-06-04 06:31:38
    Temat: Re: ktory bank najlepszy wedlug grupowiczow?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Jun 2007 02:07:42 +0200, bruno napisał(a):

    > Mogę opisać konto osobiste w mbanku.

    Tylko po co?

    > Wadą jest minimalna kwoty wypłaty z bankomatu ustalona na 50 zł.

    Informacyjnie: w bakomatach BZWBK wypłacisz min. 10 zł a w Cash4you
    min. 20 zł - oczywiście w obydwu przypadkach bezpłatnie w przypadku
    mBanku.

    > Jeśli chodzi o konto firmowe to można zobaczyć na stronie www.mbank.com

    Co można zobaczyć?

    > Natomiast w porównaniu spośród kont indywidualnych najkorzystniej wyszedł mi
    > mbank.

    Znowu nie na temat!

    > Natomiast dla firm zawsze są dodatkowe opłaty za prowadzenie konta, karty,
    > rozpatrzenie kredytów obrotowych, dodatkowe zaświadczenia, które przy
    > prowadzeniu firm zawsze trzeba od banku pobrać chociażby dla urzędu
    > skarbowego.

    Sprawdzileś czy znowu antycypujesz?

    > Natomiast banki zwykłe komercyjne są bardzo drogie (moim zdaniem) nawet za
    > możliwość dostępu do konta przez internet są brane dodatkowe opłaty. Już
    > chociażby w tym miejscu oszczędza się w banku internetowym.

    Co to jest bank zwykły komercyjny a co to jest bank internetowy?

    > Akurat mbank ma
    > jeszcze jedną fajną rzecz, której nie mają chyba inne banki. Mianowicie przy
    > braniu kredytu hipotecznego (...)

    Znowu nie na temat!