  • Data: 2009-12-02 18:17:08
    Temat: Re: ktory z marmurków
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SYNEK" <h...@W...pl> wrote in message
    news:hf68cm$ujq$1@news.dialog.net.pl...
    > Witajcie :-)
    >
    > Chce zalozyc sobie drugie konto (obok mbankowego) ale tym razem w
    > marmurku...
    > Zalezy mi na: kompetentnej obsłudze, najlepiej bank z duza iloscia
    > oddzialow, przy stalych wplywach zeby nie przeswitlali na milion sposobow
    > tylko powiedzmy po 6 m-c dali kredyt od reki..., normalnym systeme
    > on-line, i najwazniejsze...bezprowizyjne wszystkie bankomaty...
    >
    > Co polecacie?

    Marmurek i wyplaty ze wszystkich bankomatow-Alior-karta 3zl/mies, albo jak
    dobrze pamietam DBnet tez wszystkie bankomaty darmo przy 1 transakcji karta
    /mies, ale to chyba latwo spelnic. Alior oprocentowany 2.5% a DBnet 0%. Co
    sie tyczy kredytu w tych bankach to ci nie pomoge. System Aliora sie ciagle
    doskonali, czasami sa wpadki off-line, ale nie jest to az tak czeste i
    uciazliwe. W oddzialach Aliora pracownicy sa uprzejmi, przynajmniej w tych
    co ja bylem. Generalnie to chyba az tak czesto nie trzeba chodzic do
    oddzialu, tylko wplata/wyplata, ewentualnie niestandardowe sprawy. Dla mnie
    istotne w Aliorze sa wplaty/wyplaty waluty, czego nie ma i nie bedzie w
    bankach wirtualnych. jezeli jestes zainteresowany kontami/lokatami w
    walutach to Alior jest OK, gdyz dodatkowo mozna obslugiwac walute przez net
    czego nie ma np. w Getinie czy innych bankach majacych obsluge walutowa.