eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-09 11:46:28
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jj" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3e0c6b77-2a7f-4163-96b9-1537d30624ca@googlegrou
    ps.com...
    A mnie właśnie się pojawiły dwie transakcje na KK - obie wykonane 7.11.2015.
    Jedna transakcja z USA (1kzł), druga z Japonii (29zł). Zastrzegłem kartę i
    infolinia kazała czekać na zaksięgowanie i potem składać reklamację. Kartę
    nadal mam w portfelu, ciekawe jak zajumali dane (kartę używałem za granicą
    na wakacjach, ale w sumie rzadko).

    --------
    A mnie zastanawia skąd tak szybko o tym wiesz.
    Jak przychodzi miesięczny wyciąg to czasem jeszcze mija ze dwa tygodnie
    zanim zanotują sobie kwotę z niego. Jakby była jakaś duża to bym przejrzał
    listę transakcji, a tak to tylko zakładam, ze kiedyś je przejrzę.
    1kzł to pewnie bym zauważył gdzieś po miesiącu, ale 29zł to może za rok, a
    może wcale.
    P.G.