eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-09 14:40:40
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    jj wrote:
    > A mnie właśnie się pojawiły dwie transakcje na KK - obie wykonane 7.11.2015. Jedna
    transakcja z USA (1kzł), druga z Japonii (29zł). Zastrzegłem kartę i infolinia kazała
    czekać na zaksięgowanie i potem składać reklamację. Kartę nadal mam w portfelu,
    ciekawe jak zajumali dane (kartę używałem za granicą na wakacjach, ale w sumie
    rzadko).

    zwinęli komuś bazę danych kart tam gdzie robiłeś zakupy. Przypadek ze
    trafilo na ciebie. Normalka. Zdaza sie raz na tydzien praktycznie.