    From: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Date: Fri, 8 Aug 2003 19:14:09 +0000 (UTC)

    Juulius <k...@o...pl> napisał(a):

    > Tabela opłat i prowizji dla rachunków w LGnet
    > (obowiązujący od 30 maja 2003 r.)

    > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)*
    4,00 PLN

    > *obowiązuje od 06.08.2003

    Moim zdaniem ta kara jest niezgodna z zawartą umową. Ja mam umowę zawartą na
    czas nieokreślony - ani w umowie, ani w stanowiącym jej integralną część
    regulaminie nie ma ani słowa o karach za wypowiedzenie umowy, nie ma też
    słowa, że którakolwiek ze stron upoważniona jest do wprowadzenia takiej kary.
    Równie dobrze ja mogę sobie wymyślić jakąś karę dla banku.
    Co mnie obchodzi, że zapisali tę karę w tabeli opłat i prowizji? To nie jest
    żadna opłata tylko nieprawnie nałożona kara. Choćby nie wiem co, nie zapłacę
    im tych czterech złotych.

    :(