  • Data: 2003-08-09 09:36:42
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że Nodea o tym nie wie i ma domniemania oparte na zawartości
    > skrzynki. ;-(

    O ile możliwość wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym
    została uwzględniona w Regulaminie, o tyle takie domniemanie to
    improwizacja autora tekstu. Dlatego ja zamierzam jedynie wypro-
    wadzić Nordea Bank Polska S.A. z błędnego domniemania i dać
    informację zwrotną, że przyjmuję do wiadomości wypowiedzenie
    Umowy z dniem 18 lipca br. Zgodnie z par. 46 art. 2 Regulaminu
    wskażę numer konta do przekazania środków pieniężnych
    z Rachunku, którego dalsze prowadzenie ze względu na wypowie-
    dzenie Umowy przez Nordea Bank Polska S.A. nie będzie możliwe.

    > Domagają się wniosku o rozwiązanie do rozwiązanej (wypowiedzianej)
    > umowy.

    W tej sytuacji taki wniosek nie ma zastosowania, gdyż to Nordea
    wypowiedziała umowę przesyłając swoje pismo osobie, która nie
    akceptuje zaproponowanych tam warunków.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent