  • Data: 2003-08-10 08:39:42
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3F357757.F92AFB59@interia.pl...
    > cytowany regulamin raczej nie dotyczy LGnet !!!
    > ale z lektury regulaminu dotyczacego bankowosci elektronicznej
    > dla klientow bylego LG (paragrafy 42 i 54) mozna wywnioskowac ze:
    > 1. TOiP nie stanowi czesci regulaminu
    > 2. o zmianach w TOiP bank powiadamia w trybie takim samym
    > jak o zmianach regulaminu, czyli bezpieczna poczta elektroniczna
    > (dla uzytkownikow kanalu internetowego) lub listem poleconym
    > (pozostali)
    > 3. jesli klient nie zgadza sie z nowa TOiP moze wypowiedziec
    > umowe w takim samym trybie jak w przypadku nieakceptowania
> [...]

    Słusznie Waszmość prawisz ;>
    Powołałem się nie na ten Regulamin - ale to bez znaczenia, bo we właściwym
    jest analogicznie - zmieniają się tylko paragrafy...

    Regulamin prowadzenia rachunków bankowych w Nordea Bank Polska S.A. w ramach
    bankowości elektronicznej

    (dla klientów byłego LG Petro Bank S.A.)

    § 54 ust. 5.
    Zmiany stawek opłat i prowizji nie stanowią zmiany postanowień niniejszego
    Regulaminu, jednakże Posiadacz Rachunku może w przypadku ich zmiany
    wypowiedzieć Umowę w trybie określonym w § 42 Regulaminu.

    § 42 ust. 4
    Posiadaczowi Rachunku przysługuje prawo nie zaakceptowania nowej treści
    Regulaminu i rozwiązania Umowy za wypowiedzeniem, zgodnie z § 44, w terminie
    14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie.

    § 44

    1. Posiadacz Rachunku może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 30-dniowego
    terminu wypowiedzenia. Po upływie terminu wypowiedzenia wkłady
    oszczędnościowe zgromadzone na subkoncie netKombo, rachunkach n-Lokata są
    przelewane na netKonto. Posiadacz Rachunku powinien wskazać rachunek
    bankowy, na który zostaną przekazane Dostępne Środki z netKonto. Jeżeli
    rachunek nie zostanie wskazany ani środki nie zostaną pobrane w gotówce, to
    po upływie terminu wypowiedzenia środki zgromadzone na Rachunku nie
    podlegają oprocentowaniu.

    2. Warunkiem przekazania środków z zamykanego rachunku netKonto do
    innego banku jest wystarczająca ilość środków na pokrycie prowizji od
    przelewu dokonywanego za pośrednictwem operatora TeleCentrum, publikowanej
    w "Taryfie prowizji i opłat pobieranych w Nordea Bank Polska S.A. za
    czynności bankowe".

    3. Wypowiedzenie powinno być dostarczone do LGnet w formie pisemnej pod
    rygorem nieważności.

    4. Termin wypowiedzenia liczy się od dnia otrzymania przez LGnet pisemnego
    oświadczenia o wypowiedzeniu.