    From: Rafał <a...@m...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: limit karty w Citi
    Date: Wed, 30 Dec 2009 16:05:42 +0100

    W dniu 09-12-30 15:38, Olgierd pisze:
    > Wcześniej była inna funkcjonalność, bo można było poprosić telefonistki o
    > podwyższenie ad hoc o 30%. Teraz nie trzeba się nikogo pytać.

    Problem w tym, że teraz pewnie nie dostaniesz odrzucenia transakcji przy
    przekraczaniu limitu. Też mnie to zbulwersowało z miesiąc temu, ale jako
    że karta robi za obciążenie portfela tylko to zapomniałem szybko. Swoją
    szosą, tylko raz mi się udało zbliżyć do limitu na jakieś 200zł na
    aliorówce. Dlatego od 4 miesięcy walczę o podwyższenie tegoż...

    --
    Raf